Hi I'm back!

Friday, September 24, 2010

kau pergi dan hilang kemanapun kau suka

seberapa pantaskah kau untuk ku tunggu

aku nak pergi toilet sekejap

*15 dinasti kemudian*

okay.. dah balik :D


cukup indahkah dirimu untuk slalu kunantikan

muka aku hensem walaupun kadang kadang aku memang kiut pun.perangai aku pun sangat merendah diri sopan santun baik budi pekerti amanah cerdik bertanggungjawab bestari cekal amanah lagi sekali dan luhur. baik kan aku?


mampukah kau hadir dalam setiap mimpi burukku

aku nightmare semalam. kau ada sekali,owh! kau la monster tuh..


mampukah kita bertahan disaat kita jauh

hello, hello.. tolong sambungkan saya ke talian galaxy NGC 1300

teeeettt.....

:| 



seberapa hebat kau untuk kubanggakan

hai, nama saya AscarisLumbricoides.. hobi saya korek hidung dan sharp pensel..




cukup tangguhkah dirimu untuk slalu kuandalkan

tak boleh, kau berat sangat.. kata nak diet bulan nih?



mampukah kau bertahan dengan hidupku yang malang

oi, semalam kau jatuh longkang, arini jatuh tangga,hari hari pun kau jatuh.. esok jangan jatuh cinta dengan aku pulak



sanggupkah kau meyakinkan disaat aku bimbang

apa! kau fail tiga subjek!!?? oh..padan muka, yay!

*sambil memandang tepat ke mata subjek dan makan keropok*


celakanya oh sayang hanya kaulah yang benar benar aku tunggu
hanya kaulah yang benar benar memahamiku
kau pergi dan hilang kemanapun kau suka

celakanya oh sayang hanya kaulah yang pantas untuk kubanggakan
hanya kaulah yang sanggup untuk aku andalkan
diantara pedih aku slalu menantimu

13 comments:

Anonymous said...

'hai, nama saya AscarisLumbricoides'

oh hai, nama saya Trypanosoma brucei gambiense.

:D

Unknown said...

in..HAHAHAHAHAHHAHHAHAH

Anis Amirah Nawawi said...

sungguh tak leh blah!

Syafinaz Alizaini said...

kai
wah, makhluk protist.. kami xblaja lg :D

nad
^_^ seberapa pantas - so7

anis
jangan blah pls! :D

Amar Alis said...

seberapa pantaskah kau untuk ku tunggu.
sepantas jarum saat melengkapkan tawafnya.

cukup indahkah dirimu untuk slalu kunantikan.
sungguhpun saya hitam legam namun gigi saya sangat putih.
bila dalam gelab seolah bercahaya, glow in the dark.


mampukah kau hadir dalam setiap mimpi burukku.
hadir tak mampu. simbah air mampu jika anda meracau dek mimpi buruk itu.

mampukah kita bertahan disaat kita jauh.
selagi mampu bayar bil, insyaAllah.

hUr said...

argh. sgt pedih hati nii.

Syafinaz Alizaini said...

robot
eceh robot, boleh buat entry baru tu :p

hur
erk.. ceni pon kau bleh emo ke =.="

WOLFMAN said...

mampukah kita bertahan disaat kita jauh.
erm, long distance relationship amat payah. serius.

Syafinaz Alizaini said...

Is
erk, jauh sgt kot smpai ke planet gorgon tuu..

WOLFMAN said...

tu la pasal.
berbeza sistem suria pulak tu.
berapa banyak bahan api agaknya diperlukan utk ke sana kan?

Syafinaz Alizaini said...

heh, mungkin kena guna kaedah telepati nak smpai

WOLFMAN said...

eh, bukan telepati la. teleport la.
telepati tu komunikasi jarak jauh dari hati ke hati. huhu..

Syafinaz Alizaini said...

sebab jauh sgt la kena guna telepati je ;)