Hi I'm back!

Saturday, February 19, 2011

tak pasti

Di kala aku merempat tak ketahuan,sampai kebilaan,penin memikirkan status yang sesuai,tahu tahu sahaja semua tetap seperti tidak mahu selesai.
 
Mata lebam berpanda panda.
Tidur semua sudah tak ikut time.
Siangmu malamku dan malamku mungkin malammu jua.atau siang sepanjang hari bagiku.

 Masaku terbiar dibunuh buaian perasaan dan pemikiran.
yang bukan bukan.
semakin banyak fikir,semakin banyak benda yang kabur,jadi tak pasti.
 
Jiwa pun melayang layang macam sampah yang da kene proses jadi kertas tapi akhirnya jadi tisu sampah juga..err..
 
tengok,aku pun dah tak pasti apa yang aku nak sampaikan.
 
Yang pasti,semuanya tak pasti dan aku memang tak pasti dan keadaan yang tak pasti pun aku tak dapat nak pastikan pastinya memastikan.
 
Oih gapodia ni >,<"

nak balik u cepat skit please.bagi aku satu kepastian.


university okay, bukan U lain -.-"


okay fana kata tak yah. kita layan je dulu ..

16 comments:

Anonymous said...

hi sayang....gapodio nii...??isyh3

daniel said...

sabar la awak....saya yakin Allah akan tunjukkan jalan penyelesaian pada setiap masalah yang kita hadapi ni...iA

Anonymous said...

what???siapa daniel ni???abeh tu...saya ni siapa bg awak????

Syafinaz Alizaini said...

haha.. cisdel cis kek betul, tidak cukupkah keluarga yang kau miliki..mok,ayoh,aboh,bonda,kanda dan dinda :-"

cicak said...

ok...no offense
bagi ko ceria2 pagi2 yg indah nii..
aku sj je melawak..
daniel=anonymous=miss sporting...hehe

cicak kobeng said...

btw..daniel tu nama sepupu aku...

Syafinaz Alizaini said...

yeah, that's my girl! :p
miss sporting #1
thanx for makin my day ^_^

nak no daniel pls!
ok tipu je..:D

cicak mengkarong said...

erm...dia still skola lagi ar..dak under age...kau x leh kacau minda diaa...isyh3

btw...kau jgn la sedih2...ok?
miss sporting sentiasa hantar pasukan untuk melukis kegembiraan di hati kau...x kesah la miss sporting yang mana satu...yang mok2 ke..yang cak2 ke...hehe

Syafinaz Alizaini said...

uish.. x sedeh pon la >,<"
idup cam xde arah tuju je skang :P
btw tq mok2 cak2 boh2 yoh2!!~ :D

PeCo said...

nak komen tp tatau nk komen apa. err..gud monink >,<

cicak man said...

mok2 cak2 sudeyh...mana lak datang boh2 yoh2 ni...isyh3...not included in sporting territory pon!

Syafinaz Alizaini said...

PeCo
gud nite~

fana
hehe.. kat sporting xde, dalam cardiac chamber ada..

Anonymous said...

awak budak baik (doa2)

Anonymous said...

knp asyk klate je ?

Syafinaz Alizaini said...

o,O" anonymous siapakah?

Anonymous said...

stalker laa he he he