Hi I'm back!

Sunday, March 13, 2011

tick tock toe

sebelas tiga satu satu,
kaunter tiga


selamat pagi cik, boleh saya bantu?

saya nak book masa selama 11 hari start dari esok..

ouh,kejap saya tengok kalau ada kekosongan.haa.. still ada ni.mahu berapa?

jasad saya satu.bersama seisi jiwa raga saya sekali.had muatan boleh bawa berapa banyak?

okay semua itu dikira satu pakej jadi tiada bayaran extra dikenakan.

hehe.yay! saya suka tu..berapa kira semua

baik,kalau ikut harga saham sekarang dan ekonomi sekarang yang tak menentu, campur dengan cukai sekali..satu hari dalam +- rm196.36 untuk sekarang.harga berubah-ubah ikut keadaan.

okay, saya nak bayar guna kredit card

oraite,takde masalah..tambah lagi rm69

okay.

terimakasih atas urusan jual beli masa dengan kami. sila gunakan masa anda sebaik-baiknya.tempoh valid masa tersebut ada dari 12 tengah malam sehingga 23/3 ini.
kami tidak bertanggungjawab atas segala hal yang baik atau buruk, jodoh takdir dan rezeki anda dalam tempoh tersebut jadi gunakanlah masa tersebut sebaik-baiknya.jika anda bersetuju dengan syarat tersebut,sila crossed your heart di sini.
terimakasih!





now i know how does it feel to 'buy' time.
and i know that the price is increasing with TIME


but anyhow, to be with you,
is priceless.

=)


orang kaya guna duit untuk dapatklan masa.

orang miskin guna masa untuk dapatkan duit.


aku guna duit orang lain untuk dapatkan masa orang lain =.="


ps : syukur dengan 'free air-time' yang penah ada.dan yang akan datang

4 comments:

Anonymous said...

time is golden

hUr said...

mari kita buang masa dgn sebaiknya :p

Anonymous said...

syukur
to anon-time is precious
to urn- blk ble?

Syafinaz Alizaini said...

anon 1
refer anon 2

hur
recycle time pelis

anon 2
refer anon 1