Hi I'm back!

Tuesday, July 2, 2013

Trust Issues

Satu hari aku pergi rumah junior untuk jumpa kawan,
Tanpa segan silu dan buat-buat kool tapi awkward aku pun bersalam - salaman dengan adik - adik rumah tersebut..

So this is me, salam - salaman dengan adik junior.


Lalalalaa~

Sampai tiba - tiba ada satu junior menerjah ke arahku..

" Ehh, akak senior ke.. kenapa saya tak pernah nampak akak datang!? akak ni cute lah!"

Dengan terkejut dan terkesima sebentar, Aku biarkan adik tu pegang pipi aku.

"Hihi.. mana ada lah, akak selalu je datang, selalu je nampak awak" ; 
Kata aku malu - malu sengih sengih. Hati aku dah berbunga - bunga, bertaman-taman, rama - rama, badak sumbu, elephant, dinosors semua ada dah.

Tak pernah kena puji macam tu.

___


Keesokan harinya. ( Esok punya besok punya besok, I mean ),
Aku jumpa junior tu balik, dia pandang, tapi tak tegur dah.

" Hai dik, ingat akak lagi tak? "

" Errmm, akak siapa eh.."


.
.
.
.
.
.


krik, krik, krik...
















And that's why I have trust issues.


3 comments:

Anonymous said...

irna,no matter what happen,u always in my heart...

Khairi Malik said...

ko sepak je budak tu sekali in. dia hilang ingatan kot kejap.

jeya bachchan said...

owh..........sangat memahami apa perasaan kau......