Hi I'm back!

Monday, April 5, 2010

Curang

Biodata
Minah : siapa tah tidak ketahuan
Sobri: kekaseh gelapku
Jack : pacaran di bulan
Boy : Adik kepada Ultramen Taro


*perbualan sms*
hari itu..

Received
....
Sobri : OK..nak tidur sudah.mengantok..

sent
Minah: ok..ok..tid0..tido...dududududuudduudu dam damm~

5min kemudian..

received
Jack : miss me?

sent
Minah: nak jawab jujur ke tak?

received
Jack : kena jawab rindu sangat-sangat

Sent
Minah: kalau tak?

Received
Jack : Tak boleh.selain dari itu dikira dusta

Message not sent
Message not sent

Dial *122#

Received
Baki anda rm0.00

*shoot!!*
>,<”

Dial *100#
Redeem point
Permintaan anda telah Berjaya.anda telah menebus rm1 ke akaun hotlink.anda kini mempunyai  0mata ganjaran hotlink

Sent
Minah : boy sayang,let's share our love together tonight $,$
^,^ urgent nihh..sayang awak!! *wink2*

Received
Boy : Cane nak share?

Sent
Minah : taip Share 012******* 100 dan hantar ke 22121 untuk memenangi hadiah berupa penginapan di dalam hati saya selama-selama2nya yg boleh :”>

Received
Boy : 017******* telah berkongsi rm *** kepada akaun anda melalui share-a-topup...etc2

Sent
Minah : Tau dahh.. that’s why i love you
 ^0^ gudnite.
Ps : jangan lupa kunci pintu bawah sebelom anda tido

Sent
Minah : sori lalink, aku p toilet sat td :”>

Received
Jack : berak je keje

.....


9 comments:

hUr said...

realiti. haihh

Anis Amirah Nawawi said...

kau mkin pelik la in.. aku takut.. haha

Syafinaz Az said...

hur
typical concept of life

anis
aku pon risau.hurmm..

Munirah said...

=.=

Syafinaz Az said...

yea cik mun, anda terlibat dalam sesi kecurangan saya..:P

Munirah said...

aku rase aku jack..btl ke?

Syafinaz Az said...

tepat skali! :D

tahniah2..

FarHAnAhMohAMAd said...

haiiii....saya nak mind set...setiap pagi mesti cuci jamban...kalau x cuci..petang2 aku emo..leh x camtu??

ema rahmah bahrom said...

hekhek.... mcm prnah jerk sy buat mcm ni :D