Hi I'm back!

Thursday, May 27, 2010

mama, saya mahu lari dari rumah,yay!


Dear Mama..
(okay xnk panggil mama dah pasni,no way no no no..this wil be the last time)


haa tiba-tiba malas nak tulis dah,bye.

-tammatsuratuntuk"mama"-la-sangat-



...


saya tidak me-recommend-kan rumah yang saya duduk ini kepada semua penduduk di kota iskandariah sama ada para junior, senior-senior mahupun yang sama batch. tapi kalau kamu nak duduk juga, give it a try then.goodluck lah.

jadi sempena pemergian beta ke singgahsana baru tidak lama lagi. beta harap semua akan berjalan lancar.semoga dipermudahkan urusan ye semua orang.amin

selepas ini tiada lagi ada orang yang emo-emo sebab kena gerak ke kelas pada pukul 8 pagi walaupun setiap kali pun mesti datang lambat, sambung ke kuliah 4 jam dan balik paling cepat pada pukul 4 petang paling awal dan kadang-kadang ada ICDL sampai pukul 8 malam dan balik rumah masak - masak sekejap dan keluar rumah balik sebab  kena cari rumah sampai pukul 12 malam dan balik semula ke rumah untuk buat assigment dan esok ada exam dan juga presentation..dan ulang semula benda yang sama sampai separuh jiwaku pergi..:P haiz.. (banyak gila merungut ni)

okay..janganlah mintak, aku dah merasa semua itu (T,T)

untuk kamu yang dengar aku emosi dan tensi pasal rumah, terima kasih banyak-banyak. =)

okay okay, teruskan perjalanan hidup =)

baik, walaupun sudah tidak satu rumah lagi.. jangan risau aku tetap akan kacau hidup korang.. :)
tiada lagi Adiba yang boleh panaskan kaki aku time-time winter
tiada lagi Anis nak masak lasagna untuk aku
tiada lagi lagu-lagu Areqa berkumandang setiap pagi, petang dan.. erk.. malam
okay Hur, aku tetap akan setia mendengar kau emo.jangan risau

have a nice journey of life, friends.jumpa kat kuliah :P




gamba ini tidak boleh curi dan dibuang nama-nama nya okay.special product tulus ikhlas dari hati..acecece

ok
mama potong internet esok.
goodbye for now.goodbye for a while.
tata~

5 comments:

Anis Amirah Nawawi said...

i know you said the company would cut the net.. cam haram punya bahasa. da r menipu. #@%$&^%(*&)(*



-ok in! selamat maju jaya la ye lepas ni!-

Syafinaz Alizaini said...

huhu.. saba anis :P last nih.. last..

k thanx,kau pon sama ^_^

Mun said...

slamat pndah randah..

Unknown said...

ak pon naek emo ngn mama tuh ^&$#&*%^&

Unknown said...

ekeke..ak pk kalo ko tag email tu kat fb pun menarek jugak ekekekekeke...kalo ko tag..jgn lupe tag ak skali..ekekekkekekek