Hi I'm back!

Monday, June 21, 2010

celaru

Hello...


mungkin kena tinggal sekejap.have a rest, have a break.okay, Kit Kat?



...

wah. aku tidak lagi menghitung hari seperti tahun lepas.

hurm, terlampau banyak yang aku hendak cakap tapi aku hilang kata-kata.macam mana tu? :p
aku lemah betullah kalau mcam ini selalu.haiz..

memandangkan aku ketiadaan internet di rumah baru, aku terfikir untuk meng-mms gambar.tapi sejurus itu aku kehabisan kredit. bila aku hendak online di rumah kawan,dan post terus gambar di blog, handphone pula tinggal dekat rumah.cool kan? nanti- nanti lah..

kuliah sudah habis.
kelas sudah habis
practical exam sudah habis..

mari kita teruskan dengan apa yang akan datang.written final exam untuk sem 4.
harap - harap semua urusan bakal dipermudahkan lagi, insyaAllah.sedikit sabar,dan semua akan okay.
aku doakan untuk semua kawan-kawan juga ^_^



dont fear the difficulties..the best come from them =)

...

bait-bait kata buat aku pening.
bayangan lukisan buat aku celaru.
paranoid.
aku pon tidak tahu.

semoga aku tidak lemah semangat.lagi.

=)


 tempat lepak selalu selepas jemur baju -.-" fuh, rindu.


ps : hari ini aku ber-mood pelek.haiz..




 

2 comments:

Anis Amirah Nawawi said...

besa la tuh.. PMS haha..

Syafinaz Alizaini said...

Haha..lempang medula oblongata ko kang.berterabur grey mater