Hi I'm back!

Wednesday, March 20, 2013

Hadiah


Once upon a time satu hari yang dulu semasa aku budak hingusan lagi,
Ada jiran sebaya aku buat open house untuk birthday party dia. Maksud aku mak bapak dia la yang buat. Nama dia aku dah lupa sebab tak lama lepas tu dia pindah. Tapi yang aku ingat sekali pasal dia, dia sekolah agama dengan aku dan dia banyak kucing. Kat sekolah agama pun dia bawak gambar kucing dia tunjuk dekat ustazah.

Nak dijadikan cerita, sebab aku kecik dan tak berduit dan aku bukan jenis mintak duit dengan mak bapak aku, aku tak ada idea nak bagi apa dekat kawan aku ni. So last last tu, aku pun bagi anak patung kesayangan aku. Patung ni kecik je, tinggi jari telunjuk aku. Girl, pakai skirt pink. Aku bubuh dalam kotak gold cantik yang orang bubuh telur time orang kahwin. Comel je.

Time hari keramaian tu, aku pun letak hadiah aku dekat tempat orang kumpul hadiah. Aku tengok je hadiah aku dari jauh setiap masa, sebab dia kecik sangat, aku takut hilang kena tolak ke terjatuh ke dek hadiah besar besar yang lain. Tak lama lepas tu, ada sorang budak tanya aku, mana hadiah yang aku bagi. Aku tanpa segan silu pun tunjuk kotak gold patung aku tu.

" hak elek, baik tak payah bagi macam tu"







Hari tu aku puasa kek hari jadi member tu.

Balik rumah, main dengan semut belakang pintu.

:|

3 comments:

hUr said...

freak!

anwar azhari said...

nyampah giler >.<!

Syafinaz Alizaini said...

HUr
Embrace yourself..pfft

Anwar Azhari
Apa yang menyampahnya @_@