Hi I'm back!

Tuesday, December 17, 2013

Sabor Ajelah

Satu benda yang mengajar aku erti kesabaran adalah dengan buat bodoh dengan benda yang aku tak suka. Haha! Lagi-lagi dengan pelbagai ragam manusia dalam wad.

Patient Normal
Aku : Jadi kenapa ye makcik datang hospital?
Makcik : Makcik Sakit perut dan muntah - muntah.

= Ni Jenis bagus tak ada masalah nak ambil history

Patient Kurang Co-operative
Aku : Pakcik batuk- batuk sejak bila ye?
Pakcik : Entah.
Aku : Entah tu bila ye pakcik?
Pakcik : Since Forever and ever.

= Ni kena sabar sikit

Patient Annoying
Aku : Sakit badan kat bahagian mana ye makcik?
Makcik : Kau boleh nampak ke dengan mata sepet macam tu eh.
Aku : Erm, boleh makcik tunjuk kat mana sakit tadi?
Makcik : *Jelir Lidah*

= Ni memang aku balik tempat duduk, sambung main Tetris.


Ni Amu Morsi, Chest Department.
 Sangat cooperative, Sila hafal muka dia sebab mungkin boleh masuk exam nanti, heh.


1 comment:

peco said...

annoying nya makcik tu jelir lidah siap. dah leh terbayang da :3