Hi I'm back!

Tuesday, January 4, 2011

hey 333!

okeh, ni entry sampingan je.
kat fb sekarang ni dilanda phenomena nombor nombor 09876543456789 sampai aku rasa tak nak bukak fb untuk setahun.

aku ada la try cuba test jugak.. mula-mula segan, tapi dengan kawan baik-baik tak pe lah kan..bagi je la nombor.

tapi tiba-tiba aku dapat reply mesej


got yours! mine is 333

ah sudah >,<" bila pulak aku main.
malas nak balas kat fb sebab nanti orang lain bertubi-tubi tikam nombor kat aku,jem otak.so balas dekat sini je lah okay.. ^_^

so mr/mrs/dato'/datin/yb/tun/sultan/sultanah  333,

i met you for the first time just like how you met me. :D
tapi aku tak ingat, aku tak ingat sesiapa pun time tu.
until one day during the foundation, tu pun kau yang bagitau.
aku tak tahu macam mana tah kita boleh get along. aku ikut-ikut je budak-budak ni tiba-tiba boleh baik pulak. rajin pulak aku nak pergi berkawan dengan semua orang time tu #,#
for me, you are a nice person,soft hearted,understanding (okay ni bukan mengampu okay..serius sikit)
hehe.. n i hope we can be friends like this, sampai mati.okay!
thank you and all the best =)


No comments: